torstai 19. toukokuuta 2011

Rakkautta

Kaksikymmentä minuuttia, kaksi kilometria. Treffasin salilla Star Tracin kanssa illalla työpäivän päälle ja hölkkäsin 20 minuuttia. Olo on euforinen ja onnistunut.

En ole koskaan tiennyt, pidänkö juoksemisesta. En ole koskaan pitänyt, silloin yläasteella kun on pitänyt nolosti puuskuttaen juosta pururadalla urheilijatyttöjen kanssa. Silti olen haaveillut vuosia siitä hölmöstä puolimaratonista. Haaveillut olevani joskus siinä kunnossa, että todella juoksisin moisen. Juoksun harrastaminen edustaa minulle sellaista kestävyyttä ja kuntoa, että sen on oltava tavoittelemisen arvoista. Se on jotain, jota minulla ei ole koskaan ollut.

Puolikkaalle tällä ei vielä ilmoittauduta, mutta täten olen rakastunut juoksuun.

11 kommenttia:

  1. Hienoa! Minä koin tänään juostessani jotain samankaltaista. Askel tuntui epätodellisen kevyeltä. Olisin voinut juosta pitempäänkin, mutta maltoin onneksi mieleni.

    Ilmoittaudutaan joskus yhdessä puolimaratonille! Kutsutaan mukaan kaikki blogisiskot. Painatetaan kivat t-paidat :) Tullaan maaliin voittajina, itsemme.

    Ihania juoksukelejä ja hyviä fiiliksiä!

    VastaaPoista
  2. Oi! Kuulostaa ihan mahtavalta, mää kans! :)

    VastaaPoista
  3. Hienoa, upeeta, mahtavaa!

    Oma juoksukouluni kaatui viisurin poistoon ja nyt pitäisi saada aloitettua se uudelleen, että voisi joskus edes kuvitella juoksevansa edes sen minuutin. :D Jos nyt saisi taas kipinän siihen, kun muillakin näyttää juoksu kulkevan niin sutjakkaasti. :)

    Nähdään puolimaratonilla. ;D

    VastaaPoista
  4. tervetuloa kerhoon :)!
    juokseminen on ihanaa.

    VastaaPoista
  5. Onnea! Jostakin syystä juoksu tuntuu tosiaan olevan jonkinlainen huume melkeinpä :)

    VastaaPoista
  6. Ihanaa! Itsekin olen löytänyt juoksun ihanuuden, vaikka jalat meinaavat olla välillä eri mieltä. Ihan mahtava laji, jossa saa haastaa itseään. Samapa sille, vaikken itsekään vielä pitkiä pätkiä juokse, kelpaa ne lyhyemmätkin. :) Kunto kohoaa ihan vauhdilla, enää en saa kävelylenkeistä oikein minkäänlaisia tehoja irti, kroppani on kai niin tottunut kovempaan menoon.

    VastaaPoista
  7. Tykkään!

    Juoksusta saa ihme kyllä ihan kummallisen hyvän olotilan, outoa! mutta ihanaa :)

    VastaaPoista
  8. Wow!!! Hienoa! Minä en ole vielä löytänyt juoksua... Ehkäpä kesän aikana.. :)

    VastaaPoista
  9. Juoksusta saa kyllä ihanan olon :) Tsemppiä juoksuprojektiisi! Kunto nousee melkein huomaamatta ja nopsaan maltillisellakin harjoittelulla.

    Onnittelut juoksuilon löytämisestä!

    P.S. Minulla on haaste sinulle blogissani :)

    VastaaPoista